Passa ai contenuti principali

GIFT IDEAS FOR KIDS ON A BUDGET

What I wrote yesterday? no birthday party invite yet so no birthday gift to buy...absolutely wrong, yesterday my friend invited for 2nd birthday of her daughter and so today I am going to buy the birthday gift for her...honestly surfin on web I found so many discounts and deals that I am seriously thinking about to buy Christmas gift directly in the middle of summer, but maybe is too soon...however today is first day of discount sale so I quiet sure to find a good deal for the gift!

I must to say that I ask what kid needs or which size he/she is wearing because in some shops sizes are really weird and not so right so is always better ask!

However I have selection of things I like to gift to kids:

CLOTHES-is always a good choice because clothes are essential and buying from Prenatal shop you know that every relative of the kid will approve your gift because in some case brand name counts :P







I'm totally in love with this one:D



TOYS: I tend to avoid this kind of gift if isn't the mother to ask directly, I know a lot of kids that are full of toys but if I am undecided I tend to opt for useful toys that permit to kid to improve and add some skills but I like to gift useful toys during the entire year and not for birthdays


SWIMSUIT: if you look baby clothes website you'll find in love for EVERYTHING and when kid's birthday is on summer why don't opt for a lovely swimsuit or something for holiday?
from Prenatal



from Nordstrom
from H&M







I was looking also other gift ideas on Tiger and I felt in love at first LOOK for the following items (and considering that I have other birthdays why don't add some of these to gifts for adults:P):








What and where do you buy for birthday gift? I'm really curious about to read your choices

Commenti

Post popolari in questo blog

VALERIO'S INTERVIEW

Era da un pò che mi frullava in testa l'idea di intervistare amici di blog e amici di altri campi e, tenere queste interviste almeno una volta al mese. Ho iniziato con Silvia (la sua intervista qui) ed ora è il turno di Valerio, ragazzo affascinante e simpatico (dico io) con qualche capello bianco (dice lui), ora noi è da Febbraio che proviamo a organizzarci per un caffè ma ancora non ci siamo riusciti, così se all'inizio pensavo di fare questa intervista di fronte ad una tazza di caffè reale, per ora ce lo prendiamo virtualmente...Valerio è stato carinissimo e disponibile, nonostante i suoi miliardi di impegni...ovviamente in rosso i miei commenti
Iniziamo con l'intervista:
Presentati (nome, data di nascita, professione,studi passioni, hobbies) Mi chiamo Valerio Chibbaro, nato a Roma il 08/08/1982 e tra poco compirò ben 35 anni.  Quindi mi tocca farti un regalo che ti darò ...uhm...boh...a Natale?Dai dai che l'uomo acquista in fascino con età e capelli grigi, George Clone…

MY MONEY WEEKLY CHECK UP

BABALUCCIA'S INTERVIEW

Continuo con la mia serie di interviste ad amici di blog, ho iniziato con l'intervista di Silvia per poi passare a Valerio ed ora mi oriento nuovamente sulla moda intervistando Babaluccia. ho scoperto il suo blog da un commento su un altro mi era piaciuto il nome e sono andata a spulciare poi le ho spedito una email con la proposta dell'intervista e lei è stata carinissima, ecco qui il risultato -ovviamente le foto le ho copiate dal suo blog-ieri lo ho riletto e mi sembrava mancasse qualcosa, ovvero i miei commenti accanto(in rosso):P quindi ho modificato il post spero vi piaccia:D
Presentati ai lettori

Ciao sono Babaluccia una donna italiana con la moda nelle vene , anche se a questa mia debolezza sono riuscita a dedicarmi solo nella seconda parte della mia vita dopo aver lasciato un lavoro da imprenditrice e aver trovato un pò di leggerezza nella mia vita impegnata e soffocata. La moda e tutto ciò che la circonda è un espressione artistica che ha bisogno di un’anima libera per…