Passa ai contenuti principali

MY SPENDING WEEK



This past week is been quiet busy and a little bit expensive but I had a birthday and my first goal was find the perfect birthday gift for reverend’s daughter. In the end I’ve opted for a lovely white and blue dress plus plastic mug of Frozen. Reverend’s daughter liked every single gift received…

During this past week I needed to go in Spoleto for work, and on Thursday and Friday in Rome, so this month I have traveled a little bit, little breaks that my mind loved….


For my birthday I received 2 gift card to use one in a bookstore and another in a beauty shop…well I used bookstore buying 2 books and part of gift card in the beauty shop buying only items I need (eyeliner, facial cream, mascara)…it is been good do shopping without real money ( also if gift card can be considered money)…

I had only an happy hour last Sunday afternoon with my male friend Dom, I must to confess this guy is funny I laugh always a lot and I must to say that I like his love stories because are a lot better of a comedy movie :P.

On last wed  had my weekly control into dietician centre and I’ve bought products for breakfast and some snack…this diet is a little bit expensive but I am losing weight keeping curves and a good glow skin so I can consider it an investment for my healt…


During my 2 days in Rome I bring lunch directly from home buying only coffee with colleagues in the morning and after lunch, but on last day I did a stop into Christian bookstore neat train station and I’ve bought 2 books (one for mum and one for me), plus a little notebooks for meditation, and I used time to meet a friend and drink something together…

Also if I saw a lot of lovely dresses, I limited myself to window shopping, doing photos and I discover that in my wardrobe I already have similar items:D, so no new shopping is necessary yet.


Yes this past week is been a little bit expensive but at the same time good and fun, I’m glad to had time to have my weekly real date with friends, this is good habit that I am not going to break

Commenti

  1. I am glad that you had a good week :) I wish you a beautiful day.

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

MY MONEY WEEKLY CHECK UP

VALERIO'S INTERVIEW

Era da un pò che mi frullava in testa l'idea di intervistare amici di blog e amici di altri campi e, tenere queste interviste almeno una volta al mese. Ho iniziato con Silvia (la sua intervista qui) ed ora è il turno di Valerio, ragazzo affascinante e simpatico (dico io) con qualche capello bianco (dice lui), ora noi è da Febbraio che proviamo a organizzarci per un caffè ma ancora non ci siamo riusciti, così se all'inizio pensavo di fare questa intervista di fronte ad una tazza di caffè reale, per ora ce lo prendiamo virtualmente...Valerio è stato carinissimo e disponibile, nonostante i suoi miliardi di impegni...ovviamente in rosso i miei commenti
Iniziamo con l'intervista:
Presentati (nome, data di nascita, professione,studi passioni, hobbies) Mi chiamo Valerio Chibbaro, nato a Roma il 08/08/1982 e tra poco compirò ben 35 anni.  Quindi mi tocca farti un regalo che ti darò ...uhm...boh...a Natale?Dai dai che l'uomo acquista in fascino con età e capelli grigi, George Clone…

SILVIA'S INTERVIEW

E' da un pò che ci penso vorrei intervistare alcuni dei blogger che mi piacciono e quindi questa è la prima intervista di una piccola serie... Oggi facciamo due chiacchiere virtuali con Silvia di S in Fashion Avenue (in rosso i miei commenti e le foto le ho "rubate" dal suo instagram:P)

Allora iniziamo, presentati:
Allora eccomi con le domande, cercherò di esser il più possibile stringata, anche se come ormai saprai non ho il dono della sintesi. Mi chiamo Silvia Negretti e vivo a Roma(io ormai sono innamorata di questa meravigliosa città e ora che so che abiti in un complesso tipo Merlose Place prima o poi mi autoinvito a casa tua per nuotare:P), ho un’infinità di hobbies, quindi citerò solo quelli che pratico più frequentemente: sport, disegno (ho una laurea in fashion design ed anche fatto dei lavoro come illustratrice di moda per alcune riviste)-trovo che sia un lavoro fighissimo-, viaggi, fotografia, lettura, danza, shopping (ovviamente ^^), una passione per animali, f…